Hallo lieve mensen,

Hierbij alle informatie die je nodig hebt om de kerstbestelling te plaatsen en de extra informatie over mijn werkwijze met betrekking tot het ophalen.

Ook dit jaar werk ik weer met een bestelnummer systeem. Bij iedere geplaatste kerstbestelling ontvang je een bestelnummer. Dit nummer correspondeert weer bij de geplaatste bestelling. Bij het afhalen van de bestelling geeft het bestelnummer aan de verkoopmedewerker door en jou bestelde vleesproduct word erbij gezocht.

Het wild & gevogelte zal ik dit jaar vroegtijdig in huis krijgen! Dit om problemen te voorkomen dat het te laat op de markt afgeleverd word. Ik wil niet de zelfde problemen als kerst 2017…

De ophaaldagen zijn:

Zutphen: Woensdag 19 dec – Van 13:00 uur tot ….. uur

Scheveningen: Donderdag 20 dec – Van 8:00 uur tot 17:00 uur

Den Bosch: Vrijdag 21 dec – Van 8:00 uur tot 14:00 uur

Amsterdam Zaterdag 22 dec – Van 8:00 uur tot 16:30 uur

Alle bestellingen worden vacuüm verpakt zodat je deze minimaal 1 week zonder problemen in de koelkast kunt bewaren.

Aub voor maandag 17 december inleveren/doorgeven!

De bestellingen mogen via E-MAIL of per TELEFOON worden doorgegeven, of lever het bestelformulier in bij de verkoopwagen.

Ik beantwoord alle e-mails. Mocht je geen reactie hebben gekregen, bel dan even voor de zekerheid. 😉

Week 52 ben ik afwezig. Maar de eerste week van januari ben ik weer actief op alle markten!

Download hier de kerstfolder 2018: